Promocja Albumu
DiscoPogo Wraca! Przerwa z powodu pandemii nie przerwała działalności zespołu i jest już dostępna płyta z 11 nowymi piosenkami! Motto DiscoPogo brzmi: Bawimy się na poważnie! Z pozoru paradoksalne, jednak najlepiej oddaje postawę zespołu, który lubi się bawić tworząc muzykę, która nigdy się nie nudzi.
Zespół istnieje od 2015 roku i ma swoją bazę operacyjną w Poznaniu. W grudniu 2016 wydali album EP ,,DiscoPogo” z 4 autorskimi utworami, natomiast we wrześniu 2019 ukazał się drugi EP „All Inclusive”, z 5 autorskimi utworami. Teraz album „Nasz klient, nasz funk” to aż 11 świetnych utworów. Autorem okładki albumu jest Joanna Sekulak photography.

Album to składanka różnolitych doznań muzycznych:
- XXI Wiek opowiada zabawnie o teoriach spiskowych, zaczynając w „arabskim” guście i kończąc na punkowych refrenach
- Nasz Klient, Nasz Funk, singiel promujący album, to enogastronomiczna podróż przez nasze doświadczenie muzyczne i jest najbardziej funkową piosenką w albumie
- DiscoPogotowie to skoczny utwór w stylu punk-ska o realiach polskiego społeczeństwa
- Elektro-Sok to taka… elektroniczna i lekko psychodeliczna reklama naszego nieistniejącego sponsora
- Leniwistan miesza inspiracje Majką Jeżowską i metalem. Idealne dla miłośników rocka, którzy dalej noszą w swoim sercu dziecięcą radość
- Porno Korpo, gdyby nie korporacyjny tekst, mógłby być podkładem dla niemieckiego pornosa z lat ’70. A słowa to sama prawda o realiach pracy w „młodym i dynamicznym zespole”
- Rock’N’Roll Rasta opowiada w przewrotny stylistycznie sposób o problemach początkujących zespołów
- Samba de Mario to wpadająca w ucho opowieść o tworzeniu piosenek w stylu południowoamerykańskim. W oczekiwaniu na propozycję współpracy ze strony Enrique Iglesias 😉
- Eslavo Latino to podróż ze słowiańskiego chłodu do gorącego świata latino – uwolnij się z wełnianych pantalonów i baw się na festiwalu rodem z Rio de Janeiro
- FeliciFunk przeniesie Was do czasów, kiedy italo disco królowało po Europie. Wspominając wielkich Włochów z dziedziny muzyki, kina i kuchni
- DiscoPogo Fitness Club zachęci wszystkich do wspólnego treningu na koncertach, w domu i w pracy.
Album „Nasz klient, nasz funk” zespołu DiscoPogo jest już dostępny na wszystkich popularnych platformach streamingowych, linki podajemy poniżej, natomiast album w wersji fizycznej będzie dostępny już niebawem. My proponujemy Wam przesłuchanie albumy w postaci Playlisty na YouTube.
Zespół powstał z inicjatywy Vincenzo Corsini który, po występach jako gość Strachów na Lachy i po nagraniu utworu „My name is Jeżyce” razem z Kamilem Durskim z Atlvnta i z „Kuzynem” z Pidżamy Porno, zdecydował założyć własny zespół. Po zwycięstwie w festiwalu Dobrze Rockująca Sobota w Opalenicy i zagraniem z tego tytułu przed Romantykami Lekkich Obyczajów i Pudelsami, wiele festiwali i lokali w całej Polsce czekało na ich występ w 2020 roku, jednak pandemia przełożyła wszystkie plany. Teraz DiscoPogo jest w blokach startowych z mnóstwem nowych kawałków i jeszcze większą energią!
W związku z tym, że każdy członek zespołu ma inne doświadczenia i gusty muzyczne, kapela nie zamyka się w kręgu jednego gatunku, tworząc utwory różnorodne a jednak współgrające między sobą.
Członkowie zespołu:
- Vincenzo Corsini – wokal
- Michał Błaszak – gitara basowa
- Marcin Bazanowski – perkusja
- Mariusz Henschke – gitara elektryczna
- Marcin Wyrwiński – instrumenty klawiszowe.



Zespół już rozpoczął swoją trasę koncertową promującą nowy album więc warto obserwować profile społecznościowe zespołu aby być na bieżąco i nie przegapić koncertu, który odbędzie się pod naszym nosem. Koncert DiscoPogo składa się z utworów z pogranicza rocka, funku, ska, a nawet dance, nawiązujących do przeróżnych tradycji muzycznych, tak by ciągle bawić i zaskakiwać publiczność. Spójnym elementem występu są zabawne, ale nie pozbawione głębi teksty, rockowa energia i rytm przy którym chce się tańczyć. Na koncertach DiscoPogo można posłuchać utwory z najnowszej płyty i popularne wśród fanów „Ona nie tańczy”, „My name is Jeżyce”, oraz utwory pierwszego i drugiego wydawnictwa zespołu, takie jak „All Inclusive”, „Starość nie młodość” czy „Move your bodhi”. Dlatego obserwujcie DiscoPogo na ich profilach i kanałach streamingowych i bawcie się na ich koncertach. A znajdziecie ich na:
Więcej o zespole i wydanych singlach o których mowa była w niniejszym artykule w naszej Promocji Artysty DiscoPogo do której serdecznie zapraszam. Dziękuję Vincenzo Corsini za kontakt i przesłany materiał, którym mogliśmy się podzielić z czytelnikami. Życzymy kapeli udanej trasy koncertowej promującej album, żeby pandemia nie przeszkodziła Wam w zabawie z ludźmi, którzy lubią się bawić przy dobrej muzie!