Wspólna organizacja konkursu

Świetnym sposobem na promowanie albumu ale również wydarzenia np. koncertu i własnej marki jest organizacja konkursów. Proponujemy artystom ale również agencjom, wydawcom, organizatorom imprez i innym przedstawicielom działającym na rzecz polskiej sceny niezależnej wspólną organizację KONKURSU na naszej stronie na Facebooku. Konkursy to jeden z najskuteczniejszych sposobów przekonania fanów do własnej marki a także jeden z najistotniejszych elementów marketingowych.

Na Facebooku popularnym modelem prowadzenia konkursu jest udostępnianie i polubienie wybranej aktywności związanej z konkursem. Wystarczy polubić wybrany wpis i udostępnić go dalej, aby stać się uczestnikiem zabawy. Do tego jakaś prosta odpowiedź na pytanie i mamy świetną kampanię reklamową np. wydanego niedawno albumu albo organizowanego koncertu. Kampania jest darmowa ale dzięki zastosowaniu viral marketingu, informacje o konkursie, a co za tym idzie – promowanym produkcie/usłudze, rozpowszechniane są w trybie błyskawicznym. Obecnie konkursy na Facebooku to najlepsza forma reklamy własnej marki i produktu czy usługi.

W zakresie niniejszej oferty oferujemy:

W niniejszym przypadku organizatorem konkursu jest Redakcja Strony Polska Muzyka alternatywna oraz współorganizator, czyli Państwo.

Z naszej strony oferujemy zapowiedzi, ogłoszenie i promowanie konkursu na naszej stronie na Facebooku i niniejszej stronie WWW ale także promowanie marki i wydarzenia organizatora, tak aby dotrzeć do jak największej ilości osób. Udostępnimy post konkursowy w naszej Grupie i na Instagramie, w miarę możliwości w innych grupach do których należymy, zrealizujemy relacje na Facebooku. Zapewniamy również wszelki kontakt z uczestnikami, pilnujemy porządku i czuwamy nad prawidłowym przebiegiem konkursu. Po zakończeniu konkursu i wyborze zwycięzcy, publikujemy i ogłaszamy Laureatów, kontaktujemy się z nimi w celu domówienia szczegółów dostarczenia nagrody. Dziękujemy uczestnikom za zabawę.

Po stronie współorganizatora pozostaje:

  1. Przekazanie nagród na konkurs (płyty, koszulki lub inny gadżet zespołu, wejściówki, bilety, inne przekazane przez współorganizatora nagrody w konkursie)
  2. Ustalenie pytania konkursowego (pomagamy w kreatywnym wymyśleniu pytania)
  3. Wybór zwycięzcy spośród zgłoszeń, odpowiedzi konkursowych
  4. Przekazanie nagród zwycięzcom konkursu, w tym pokrycie kosztów wysyłki, dostawy jeśli wymaga.
  5. Rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych w zakresie wady nagrody lub dostawy, jeżeli w ogóle taka wystąpi.

myślisz o konkursie?

Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś. Jesteśmy elastyczni, kreatywni i z pewnością razem zorganizujemy super konkurs.

WAŻNA INFORMACJA

Wszystkie konkursy prowadzimy zgodnie z naszym regulaminem, który zamieszczamy poniżej. Przestrzegamy prawa polskiego a także regulaminu Facebook i stron powiązanych. Aby konkurs nie był grą losową, prosimy aby pytanie konkursowe miało charakter kreatywny, wymagający własnej interpretacji odpowiedzi albo przedstawienia swojego własnego zdania. Tak aby każda odpowiedź konkursowa był różna i niepowtarzalna. Prosimy unikać pytań jednoznacznie wskazujących na konkretną odpowiedź aby nie doprowadzić do sytuacji, gdzie będą np. 3 nagrody a 10 poprawnych takich samych odpowiedzi. Taki przypadek powoduje, że trzeba wylosować 3 zwycięzców spośród 10 co podchodzi pod gry losowe i całkiem odmienne przepisy. Nie chcemy aby którąkolwiek ze stron organizujących konkurs spotkała nieprzyjemność np. płacenia podatków od gier losowych lub inna skierowana przez uczestnika lub instytucje.

Kreatywna odpowiedź ma również drugą zaletę. Nigdy nie wiadomo, którą odpowiedź wybierze jury. Tym samym zgłasza się więcej osób do konkursu. W przypadku odpowiedzi jednoznacznych zazwyczaj pada tyle odpowiedzi, ile jest nagród. Uczestnicy zakładają, że skoro są np. 3 nagrody nie ma sensu odpowiadać jako 4 i kolejna osoba gdyż nagrody zgarnie pierwsza trójka. Nie jest to regułą ale tak zdarza się podczas konkursów.